Általános szerződési feltételek (ÁSZF)
Impresszum:
a Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás) adatai
Név: Pontozott Világ Kft.
Székhely: 2051 Biatorbágy, Szily
Kálmán utca 4/a. fsz. 2.Levelezési
cím: 2051
Biatorbágy, Szily Kálmán utca 4/a. fsz. 2.
Nyilvántartásba
vevő hatóság: Budapest
Környéki Törvényszék
Cégjegyzék szám: 13-09-208695
Adószám: 25480296-2-13
Képviselő: Szalóki Ildikó
Telefonszám:
06203289228
E-mail:
ildiko@pontozottvilag.hu
Honlap: https://elmenyfestes.pontozottvilag.hu/
Bankszámlaszám: 10403208-50526978-85671001
Tárhelyszolgáltató
adataiNév: Tárhely.Eu
Szolgáltató
Kft.Székhely: 1097 Budapest, Könyves
Kálmán körút 12-14.
Elérhetőség: +36 1 789-2-789, support@tarhely.eu
Weboldal: https://tarhely.eu/
Fogalmak
Felek: Eladó és Vevő együttesen
Fogyasztó: a szakmája, önálló
foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy
Fogyasztói
szerződés: olyan
szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül
Honlap: a jelen weboldal, amely a
szerződés megkötésére szolgál
Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap
és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés
Távollévők
közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek
távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat
megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli
nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés
megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes
hozzáférést biztosító eszköz
Távollévők
között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy
szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek
egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése
érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé
tévő eszközt alkalmaznak
Termék: a Honlap kínálatában
szereplő, a Honlapon értékesítésre letölthető oktató anyagok, minták, mely a Szerződés tárgyát képezi
Vállalkozás: a szakmája, önálló
foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi
ajánlatot tevő szerződést kötő személy
Vonatkozó
jogszabályok
A Szerződésre
a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok
vonatkoznak:
- 1997. évi CLV. törvény a
fogyasztóvédelemről
- 2001. évi CVIII. törvény az
elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs
társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
- 2013. évi V. törvény a Polgári
Törvénykönyvről
- 151/2003. (IX.22.)
kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező
jótállásról
- 45/2014. (II.26.)
kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes
szabályairól
- 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet
a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra
vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási
szabályairól
- 1999. évi LXXVI. törvény a
szerzői jogról
- 2011. évi CXX. törvény az
információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
- AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A
TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a
vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő
indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés
egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU)
2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
- AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A
TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes
személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről
és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet
hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)
Az ÁSZF
hatálya, elfogadása
A közöttünk
létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok
rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a
továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF
az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés
létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, fizetési
feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának
feltételeit.
A Honlap
használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem
tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
Ön a
megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF
rendelkezéseit.
A szerződés
nyelve, a szerződés formája
A jelen ÁSZF
hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.
A jelen ÁSZF
hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek,
azokat az Eladó nem iktatja.
E-számla
Egyéni vállalkozásként a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §. szerinti elektronikus számlát alkalmazok. Ön
a jelen ÁSZF elfogadásával belegyezését adja az elektronikus számla
alkalmazásához.
Árak
Az árak
forintban értendők, tartalmazzák, alanyi adó mentesen. Nem zárható
ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa.
Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben
Eladó az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett a termékre, de
szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja
alapján jár el az Eladó.
Eljárás
hibás ár esetén
Nyilvánvalóan
hibásan feltüntetett árnak minősül:
- – 0 Ft-os ár,
- – kedvezménnyel csökkentett, de a
kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os
kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).
Hibás ár
feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának
lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli
valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a
megrendelést.
Panaszügyintézés
és jogérvényesítési lehetőségek
A fogyasztó
a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az
alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
- Telefon: 06203289228
- Internet cím:
https://elmenyfestes.pontozottvilag.hu/
- E-mail: ildiko@pontozottvilag.hu
A
fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát,
amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró
személynek a termék fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve
értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy
mulasztására vonatkozik.
A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni.
Az írásbeli
panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó
jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc
napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése
iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény
állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni
köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával
közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A panaszról
felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
- a fogyasztó neve, lakcíme,
- a panasz előterjesztésének
helye, ideje, módja,
- a fogyasztó panaszának
részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és
egyéb bizonyítékok jegyzéke,
- a vállalkozás nyilatkozata a
fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz
azonnali kivizsgálása lehetséges,
- a jegyzőkönyvet felvevő személy
és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás
felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
- a jegyzőkönyv felvételének
helye, ideje,
- telefonon vagy egyéb
elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz
esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
A
vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát
három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre
bemutatni.
A panasz
elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni
arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető
testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá
az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye
szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét,
valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a
vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a
békéltető testületi eljárást. Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között
esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az
alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
Fogyasztóvédelmi
eljárás
Panasztétel
a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói
jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint
illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság
dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú
hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei
kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/
Bírósági
eljárás
Ügyfél
jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti
érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013.
évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX.
törvény rendelkezései szerint.
Békéltető
testületi eljárás
Tájékoztatjuk,
hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói
panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye
szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület
eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással
közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó
erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó
kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
A
vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség
terheli.
Ennek
keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására
történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá
kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési
kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított
személy részvételének biztosítása”).
Amennyiben a
vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető
testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás
együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli
egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
A fenti
együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság
rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a
vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó,
bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló
törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló
törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem
mellőzhető majd a bírság kiszabása.
A bírság
mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig
terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot
meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás
esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de
legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a
jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását,
illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív
részvételének biztosítását célozza.
A békéltető
testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli
rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói
jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek
eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű,
gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A
békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a
fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltető
testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület
elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél,
távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is
eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett
adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a
tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.A
kérelemnek tartalmaznia kell
- a fogyasztó nevét, lakóhelyét
vagy tartózkodási helyét,
- a fogyasztói jogvitával
érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
- ha a fogyasztó az
illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett
testület megjelölését,
- a fogyasztó álláspontjának
rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
- a fogyasztó nyilatkozatát
arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül
megkísérelte a vitás ügy rendezését
- a fogyasztó nyilatkozatát arra
nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte,
közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési
meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,
- a testület döntésére irányuló
indítványt,
- a fogyasztó aláírását.
A kérelemhez
csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek
tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás
írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó
rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés
megkísérléséről.
Ha a
fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a
meghatalmazást.
A Békéltető
Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető
el:
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Az egyes
területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Baranya Megyei Békéltető Testület | Bács-Kiskun Megyei Békéltető
Testület |
Békés Megyei Békéltető Testület | Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei
Békéltető Testület |
Budapesti Békéltető Testület | Csongrád Megyei Békéltető Testület |
Fejér Megyei Békéltető Testület | Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető
Testület |
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető
Testület | Heves Megyei Békéltető Testület |
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei
Békéltető Testület | Komárom-Esztergom Megyei Békéltető
Testület |
Nógrád Megyei Békéltető Testület | Pest Megyei Békéltető Testület |
Somogy Megyei Békéltető Testület | Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei
Békéltető Testület |
Tolna Megyei Békéltető Testület | Vas Megyei Békéltető Testület |
Veszprém Megyei Békéltető Testület | Zala Megyei Békéltető Testület |
Online
vitarendezési platform
Az Európai
Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak,
így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó
jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a
bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy
például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha Ön
panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással
kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az
online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen
kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online
vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Szerzői jogok
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal, és minden oktatási anyag szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások, oktató anyagok engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: Szalóki Ildikó
Részleges
érvénytelenség, magatartási kódex
Ha az ÁSZF
valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további
pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó
jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.
Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.
A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések
A weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.A weboldalon megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.
A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás
A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.
Az
adatbeviteli hibák javítása – Felelősség a megadott adatok valóságáért
Önnek a
megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van
az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva
az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már
a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége,
hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön
által megadott adatok alapján kerül számlázásra, ill. a megadott email címre továbbítódnak a letöltéshez szükséges információk. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím
vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás
kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés
létrejöttét. Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott
adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie
kell a rendelése módosítását. A hibás rendelés módosítását a megrendeléskor
megadott e-mail címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti Vásárló
az Eladó felé.
A honlap
használata
A vásárlás
nem regisztrációhoz kötött.
A Termék
kiválasztása
A honlapon
szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot,
és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a
termék leírását, főbb adatait, árát. Önnek vásárlás esetén a
honlapon szereplő árat kell megfizetnie.
Kosárba
helyezés
A Termék
kiválasztása után Ön a „Kosárba teszem” gombra kattintva helyezhet –
tetszőleges számú – terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek
vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés
nem minősül ajánlattételnek.
Javasoljuk,
hogy akkor is helyezze a kosárba a terméket, ha nem biztos abban, hogy az adott
terméket meg kívánja vásárolni, mert ezzel az Ön számára egy kattintással
áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek az Ön által kiválasztott
termékek, és azokat egy képernyőn megjelenítve tudja megtekinteni és
összehasonlítani. A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a
„Megrendelés elküldése” gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a
kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint
újabb termékek helyezhetőek, illetve a kíván termékszám megváltoztatható.
Amennyiben
Ön a kiválasztott terméket a Kosárba helyezi, megjelenik a kosár tartalma.
Ha Ön nem kíván több terméket kiválasztani, úgy kattintson a „Tovább a
pénztárhoz” gombra! Amennyiben a kiválasztott terméket szeretné ismét megnézni,
vagy újabb terméket szeretne a kosárba helyezni, úgy kattintson a „Vásárlás
folytatása” gombra!
A Kosár
megtekintése
A honlap
használata során Ön a honlap tetején található „Kosár” menüpontra kattintva
bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott
termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát
megváltoztatni. A rendszer a „Kosár frissítése” gomb megnyomását követően
megjeleníti az Ön által megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat,
ideértve a kosárba tett termékek árát is.
Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni,
úgy a „Tovább a pénztárhoz” gomb lenyomásával folytathatja a vásárlást.
Vásárlói
adatok megadása
„Megrendelés”
gomb lenyomását követően megjelenik a kosár tartalma, illetve az Ön által
kiválasztott termékek megvásárlása esetén az Ön által fizetendő teljes vételár.
A
„Felhasználói adatok” szövegdobozban e-mail címét, a „Számlázási információ”
szövegdobozban teljes nevét, címét, telefonszámát tudja megadni. A „Megjegyzés” szövegdobozban” Ön tetszőlegesen
adhat meg további információt.
A rendelés
áttekintése
A fenti
szövegdobozok kitöltését követően Ön a „Folytatás a következő lépéssel” gombra
kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot, illetve a „Mégsem” gombra
kattintva törölheti/javíthatja az eddig bevitt adatokat, és visszaléphet a
Kosár tartalmához. A „Folytatás a következő lépéssel” gombra kattintás esetén
Ön a „Rendelés áttekintése” oldalra érkezik. Itt láthatja összegezve az Ön
által korábban megadott adatokat, így a Kosár tartalmát, a felhasználói,
számlázási és szállítási adatokat és az Ön által fizetendő összeget (ezeken az
adatokon itt már nem változtathat, csak ha a „Vissza” gombra kattint).
A rendelés
véglegesítése (ajánlattétel)
Amennyiben
Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni
kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelés
elküldése” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt
információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó
ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül
ajánlattevőnek.
Ön a „Megrendelés
elküldése” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy
ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF
szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után. Önt
az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen
általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az
Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.
Rendelés
feldolgozása, a szerződés létrejötte
Önnek
bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Eladó legkésőbb
az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja
az Ön ajánlatát. A szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó által
küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé
válik.
Fizetési
módok
Banki
átutalás
Teljesítési
határidő
A megrendelésre
vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától
számított legfeljebb 30 nap. Az Eladó késedelme
esetén a Vevő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az Eladó a póthatáridőn belül nem
teljesít, a Vevő jogosult a szerződéstől elállni.
Külföldre
történő értékesítés
Eladó nem
különbözteti meg a Honlap használatával Magyarország területén és az azon kívül
az Európai Unió területén belüli vásárókat.
A
Magyarországon kívüli vásárlásra is jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak
azzal, hogy a vonatkozó rendelet előírásai alapján jelen pont értelmezésében
vevőnek az a fogyasztó minősül, aki valamely tagállam állampolgára, vagy
valamely tagállamban lakóhellyel rendelkezik, vagy az a vállalkozás, amely valamely
tagállamban letelepedési hellyel rendelkezik, és az Európai Unión belül
kizárólag végfelhasználás céljából vásárol árut vagy vesz igénybe
szolgáltatást, vagy ilyen szándékkal jár el. Fogyasztónak az a természetes
személy minősül, aki olyan célból jár el, amely kívül esik kereskedelmi, ipari,
kézműipari vagy szakmai tevékenysége körén.
A
kommunikáció és a vásárlás nyelve elsősorban a magyar nyelv, Eladó nem köteles
a vásárló tagállami szerinti nyelven kommunikálni Vásárlóval.
Eladó nem
köteles megfeleljen a Vásárló tagállama szerinti nemzeti jogban az érintett
Termékkel kapcsolatban meghatározott szerződésen kívüli követelményeknek,
például címkézési vagy ágazatspecifikus követelményeknek, vagy hogy
tájékoztassa a Vásárlót ezekről a követelményekről.
Eladó eltérő
rendelkezése hiányában Magyarországi ÁFÁ-t alkalmazza minden Termék esetében.
Vásárló a
jelen ÁSZF szerint élhet jogérvényesítési lehetőségeivel.
Elektronikus
fizetési megoldás alkalmazása esetén a fizetés az Eladó által meghatározott
pénznemben valósul meg,
Eladó visszatarthatja a Termék letöltési lehetőségét, ameddig nem győződik meg arról, hogy a Termék árának kifizetése sikeresen és maradéktalanul megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat (szállítási díjat) és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár összegét).
Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az
Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.
Eladó a Termék letöltése érdekében a magyar vásárlókat megillető letöltési lehetőségeket biztosítja a nem magyarországi vásárlóknak is.
Tájékoztató
a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról
Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról
Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglaltak szerin:
a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.